tisdag 18 november 2014

Sista kvällen som gräsänka!

Tio dagar borde inte kännas som så lång tid...men det gör det! Det är så himla tråkigt och ensamt här hemma, men imorgon kommer han hem, äntligen! Det som är jobbigt är också hur mycket jag nojjar över att han ska flyga (han är i Kina). Det har blivit extra jobbigt sen jag blev gravid. Men som sagt, imorgon kommer han hem igen och det ska bli oerhört skönt!

I övrigt så jobbar jag på som vanligt, ja halvtid vill säga, för jo jag har gått ner i tid. Och jag måste säga att det faktiskt är himla skönt att jobba mindre och få lov att ta det lite lugnare, även om jag först helst inte ville gå ner så mycket i tid. Nu kan jag ta det mycket lugnare och jag känner att jag hinner med det jag behöver men framförallt hinner jag med att ta det lugnt och passa på att njuta av den här tiden. Det märks att det behövs mer ledig tid för stresskänslig är jag verkligen, magen känns ibland som den ska sprängas efter en intensiv halvdag på jobb. Riktigt jobbigt, så heldagar hade inte känts som ett alternativ nu...
Det är ganska mycket rörelse i magen emellanåt, himla mysigt. :-) Vem vet, det blir kanske en riktig vilding som kommer ut! :-O Haha!



Nu längtar jag efter det här gosandet...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar