torsdag 30 maj 2013

Vilken dag!!

Det är en väldigt speciell dag idag. För det första så har jag haft mitt sista klinikpass på skolan, n å g o n s i n, och det var inte förrän efteråt som jag insåg glädjen i detta på riktigt, kramade om goaste sköterskan och gjorde glädjeskutt ut från sal så att det som fanns i rockens fickor ramlade ut - så glad var jag! :-D

MEN, det är inte det största som hänt idag (och då var det ändå ganska episkt), långt ifrån, utan det var att den finaste lilla lillebroren tittade ut idag och jag hälsar honom välkommen av hela mitt hjärta och längtar sååå tills jag får träffa honom!!

Det är en underbar kväll, solen skiner, jag har slappat i soffan hela kvällen (ja faktiskt) och har bara lite ont i magen inför morgondagens tenta, måtte de vara snälla så här fem dagar innan examen?!

2 kommentarer:

  1. Heeej !!!!

    Har allt gått bra idag?

    Så underbart med den nya familjemedlemmen! Helt fantastiskt!! =)
    Njut vännen!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA! Gick precis in på Facebook!
    GRRRRAAAAAATTTTIIIIIIIIIIISSSS!!!!!!!!!!


    WIIIIIHOOOOOOOOOOOOOO!!!!! =D

    SvaraRadera