onsdag 8 maj 2013

Sista riktiga tentan är över!!



Ja nu har vi både hunnit med att ha tentaperiod (eller ja, helgen och måndagen, det var den tentaperioden vi fick till den här 15 hp-tentan!) och skrivit den sista skriftliga tentan, någonsin. Så. Otroligt. Skönt. Och som man kan se i bilden (som är från min nedräknings-app på telefonen) så är det bara 28 dagar kvar tills vi tar examen och det är ju INGENTING! 

Jag ska snart sticka till skolan för lite föreläsning, och sen ikväll drar vi iväg på en liten visit hos vännerna i Norge! 



2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Så underbart med sista tentan, så duktig du har varit! Vilken känsla det måste vara =D
    -Och så kul med en Norgevisit! Jag har sett ett par bilder på facebook - vilka hurbullat ni är, hihi! Och sååå söta tillsammans!!! =)

    Saknar vårt prat och alla härliga hjärnsläpp! Snart igen!

    Många kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det är så himla skönt!! Men vi får väl se hur det gick, men det är ju ett steg närmre oavsett iaf. :-)

    Hehe ja, det var en härlig tur, ganska tufft och lite läskigt på sina ställen det kan jag verkligen säga!

    Jag saknar också alla våra härliga hjärnsläpp och allt snack!! Vi får verkligen ta en dag här snart och bara umgås! :-)

    Kram!!

    SvaraRadera