lördag 30 mars 2013

Bröllopsklänningen...

...var jag ju och provade i tisdags som nämnt och det kändes SÅ himla bra!! Och då var det lakan jag hade på mig, tänk så bra det kommer kännas sen när jag får prova med tyget! Längtar!! Några bilder lägger jag inte upp för jag vill inte att älsklingen ska se den. Det ska bli en överraskning när vi väl står utanför kyrkan. :-) Men oj vad duktig hon är "min" sömmerska! Jag skickade bilder på modellen jag ville ha, hon tog mina mått, och sen har hon sytt upp lakansprov och det passade nästan perfekt och var precis som jag tänkt mig. Så henne kan jag verkligen rekommendera!

Dagarna har sprungit iväg det här lovet och jag har hunnit med att fixa det (förhoppningsvis) sista med mastern med Linda, tentapluggat, slappat, myst och avverkat 3 mil i form av löpning och powerwalks. De sista 5 km sprang jag i morse och det känns riktigt bra att komma igång med lite träning. Jag, J och S har ju dessutom anmält oss till Malmömilen i juni så det gäller att komma i form så man orkar och kan njuta lite av det också! Bra med mycket som motiverar.

Igår hade vi en lugn morgon här hemma innan vi åkte till Emporia en sväng och jag kunde spenderat hur mycket som helst men köpte inte ett dugg. Duktigt men tråkigt. :-) Väl där träffade vi J och D och på kvällen kom de till oss och åt middag och tittade på film. Vi började se les Miserables, men det var alldeles för miserabelt så vi bytte mot en annan lite mer lättsam rulle. Jag tror säkert att Les Miserables är bra men det blev lite för deppigt just igår...

Nu ska vi snart göra oss färdiga att åka till föräldrarna på lite påskmat.

Glad påsk på er!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar