söndag 17 februari 2013

Inbjudningskorten...

...är nu färdiga och imorgon skickas de iväg! Iiih så spännande! :-)
Dagen har ägnats åt en massa pyssel med korten och jag har skrivit och älskling har klistrat. Sen skulle vi lacka och jag fick se mig "besegrad" då älskling var mycket bättre på det än jag var, vilket var enormt irriterande. ;-) Men huvudsaken var att det blev fint och det blev det! Så att hjälpas åt och verkligen göra dem tillsammans gav bäst resultat vilket ju är sådär otroligt lämpligt (och såklart väldigt romantiskt och allt sådant där) eftersom det är till vårt bröllop!

Igår var jag först med mamma på jakt efter tyg till min bröllopsklänning men fick tyvärr åka från tygaffären tomhänta, där fanns inte alls något tyg jag ville ha. Efteråt åkte vi bort för att fira den lilla stjärnan på hennes 1-års dag och vi bjöds på goda tårtor, kanelbullar och sådana där "kalla-dem-vad-du-vill-bollar". Bröllopsdiet de luxe med andra ord! ;-)
På kvällen åkte jag mot Malmö och träffade tandläkartöserna hemma hos G och vi hade en helt fantastisk kväll, precis som vanligt! Det blev en kväll bestående av skratt, prat, matlagning (i form av hemmagjord pasta - oh lala), mera skratt, framtidsplanerande, morotskaksätande och efter det jäsning i soffan. En riktigt bra kväll alltså!

Nu är jag ganska trött av att ha fixat hela dagen, trots att det är roligt, så nu tror jag att jag ska inta horisontellt läge i soffan och bara slappa. Imorgon är det dags för praktik på folktandvården igen och ännu en vecka drar igång, och snart är det ännu en vecka mindre till examen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar