onsdag 13 februari 2013

Lördagens fix med inbjudningskorten var kul och korten blev riktigt fina! Nu saknas bara adresskrivande och lite annat smått sen ska de skickas ut. :-) Det känns riktigt roligt!
Det var en härlig dag och eftersom vi var färdiga så fort med pysslet gick vi och fikade och tog sen en skön promenad nere på ribban. På kvällen tände vi en brasa och lagade mat och såg mello. :-)

Älskling djupt koncentrerad vid tillskärning av korten :-)

I söndags satt Linda och jag med mastern och blev i stort sett färdiga. Det sista fixet ska vi ta imorgon och sen skickar vi in det. Det ska bli otroligt skönt att bli av med möget kan jag lova!
I måndags var jag på folktandvården igen och hade en ganska lugn dag men fick se och göra en del spännande i alla fall. Igår var jag som vanligt hemma och pluggade och idag har jag faktiskt också varit hemma och tagit det lugnt eftersom jag fått uvi, sååå drygt det är! Som tur var har det redan blivit mycket bättre och jag har kunnat njuta av dagen. Jag var faktiskt ner om stan en sväng och passade på att köpa ett gäng rosor för att pigga upp här hemma, dessutom är det ju alla hjärtans dag imorgon så det passar ju extra bra. :-)



Nu är det äntligen säsongsstart för Grey's ikväll så jag ska bänka mig i soffan och inte göra ett dugg resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar