måndag 25 februari 2013

Firar födelsedag!

Ja så var det dags att fylla år igen och snart börjar det bli dags att vända och bli yngre tror jag! ;-)
Trots att det är måndag är jag faktiskt ledig idag, vilket känns otroligt lyxigt! Egentligen har vi förberedelser inför masterpresentationen (och opponeringen) denna veckan, men eftersom Linda inte är ledig satt vi istället hela långa dagen igår och därför tänkte jag att jag kunde vara ledig idag.

I morse fick jag frukost på sängen av älskling och efter att ha fått vaknat långsamt stack jag ner på stan och spenderade ett par timmar hos frissan och fick klippt av de slitna topparna och fick ljusa slingor, känns riktigt skönt (och det var behövligt!!)! Efter en sväng på stan har jag nu kommit hem igen och njuter av min dag. Tror jag ska sätta mig i soffan och kika i lite bröllopstidningar!


Bilder från förra helgens fix med bröllopskorten

Hur korten ser ut får jag visa i ett senare inlägg... :-)



2 kommentarer:

  1. Grattis igen gumman!
    Du gjorde helt rätt i att ta ledigt :)
    Verkar som att du har haft en härlig dag!
    KRAM KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen, om än ett par timmar för sent!!;-) din dag lät ju så mysig, det där med att få vara ensam och bara rå om sig själv kan jag ibland sakna sedan jag blev mamma! Lät så härligt med slingor och allt!:-) tack för den fiiiina inbjudan <3 kraam

    SvaraRadera