fredag 1 juni 2012

Upplopp...

Nu är det verkligen sista rycket innan det är dags och de här dagarna innan man gör en tenta kan inte gå tillräckligt snabbt och inte heller tillräckligt långsamt. Man vill bara ha det gjort, men man skulle behöva fler timmar på dygnet för att hinna få in allt i skallen...

I morse begav jag mig till andra sidan stan för att plugga med Linda. Förmiddagen gick och vi fick gjort en del, och sen gjorde Linda sig redo för att följa med på pojkvännens examenshögtid och jag cyklade hem igen.
Nu sitter jag här, trött som om jag inte sovit på två dygn men har massor kvar att lära mig så nu laddar jag inför kvällens produktivitet med kaffe och Ballerina kladdkaka (såååå goda de är!!) och hoppas på några riktigt effektiva timmar.

Markus har åkt ner till stan för att senare gå på bio, och jag längtar enormt tills jag ska få mitt liv tillbaka...




3 kommentarer:

  1. Snart gumman, snart är du ledig, kan sova hur länge du vill, planera dagarna efter tycke, slappa framför TV:n med hjärtat ditt, Henry-bus, mys i stugan med mamma i mormor - tösakväll i Helsingborg... You name it!
    Snart snart snart...
    Just keep swimming! Nu är det inte långt kvar!
    Lycka till, och hoppas att arbetarna håller helg ;)
    Kramar Linda o Olivia!!

    SvaraRadera
  2. "o mormor" ska det såklart stå!! ;)
    Dessa smarta smartphones alltså ;)

    SvaraRadera
  3. Tack vännen! Ja, snart...Men du vet känslan, man blir lycklig så in i Norden när man tänker på det, men sen dras man ner igen eftersom man inte riktigt tror på det, eftersom det samtidigt är så enormt långt borta! Fast det bara är 2½ dag kvar...:-) Men som sagt, just keep swimming!

    (Och ja, jag håller med! Jag tycker ff de är värdelösa att skriva på de där smarta! ;-))

    Kramar till er två söta!!

    SvaraRadera