söndag 26 augusti 2012

Sista dagen...

Idag är det den sista dagen på sommarlovet 2012...och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det finns så mycket jag vill göra, men jag blir liksom lite handlingsförlamad. Borde inte bli det, man borde utnyttja tiden lite bättre, faktiskt.

Imorgon är det första dagen på sista året av tandläkarutbildningen. Jag kan inte riktigt förstå och inse att vi nu är de som kommer gå sista året. Det känns faktiskt väldigt konstigt, väldigt nervöst och väldigt spännande. :-)

Igår satt jag hela eftermiddagen och kikade på lite olika sajter för att få inspiration till bröllopet, och oj! vad mycket fint det finns! Man blir helt lycklig bara av att titta på allt och drömma sig bort... :-) Tänk, detta året kommer inte bara bli mitt sista plugg-år, det kommer dessutom bli ett år med en massa bröllopsplanering och bröllopsfix, sååå roligt!! :-)

Nej, nu är det nog dags att dricka ur kaffekoppen och ta tag i dagen tror jag. Nu ska jag bara njuta, de sista skälvande timmarna av sommaren...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar