tisdag 28 augusti 2012

Tillbaka i bubblan...

Ja, det känns faktiskt så, eller jag vet inte hur man ska beskriva det. Men för mig är det lite som att man har ett liv när man är ledig, och sen har man ett annat liv i skolan... Fast än så länge är det helt okej (ja, igår och idag alltså) för än har vi inte fått något fall att plugga till, så därför är man ledig när man kommer hem från skolan, och det, det är riktigt lyxigt! :-)
Igår när jag kom hem från introduktionsdagen stack jag och älskling ut och sprang en runda, det gick ganska dåligt då mina ben var stumma som betong, men riktigt skönt när det var gjort.
Idag gick jag ut och gick en runda när jag kom hem, och jag kom dessutom hem extra tidigt eftersom alla utom en i gruppen var utan patient, så vi kunde gå redan vid tre.

Nu sitter jag i fåtöljen med en efterlängtad kopp kaffe och älskling står i köket och lagar lasagne (fast jag har hjälpt till liiite ;-) ) och nu ska jag läsa lite Midnight sun och njuta av att kunna göra det utan att känna stress över plugg, en tisdag! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar