lördag 1 september 2012

Fint med helg!

Ja så var en vecka gjord och alltså en vecka närmre terminsslut. ;-)

Igår somnade jag ideligen på soffan så älskling fick väcka mig gång på gång för att inte missa avsnittet av Mad Men vi satt och såg. Innan klockan var tio låg jag i sängen och sen sov jag tills klockan ringde vid åtta i morse - galet trött redan efter en vecka alltså!
Det var en fin morgon så jag gick ut och gick en promenad i st Hans och njöt av den klara morgonluften. Efter en långfrukost framför Nyhetsmorgon blev det lite plugg och nu sitter jag i soffan och myser. Älskling träffar en kompis, och jag tänkte spendera kvällen i soffan med SATC-filmen och lite litteratur i form av Midnight sun. :-)

Imorgon kommer Linda för att plugga master under förmiddagen, sen får vi se vad resten av dagen bjuder på! (Måtte csn komma snart så man kan hitta på något äntligen!!)



Ett par blommor från pelargonerna på balkongen fick komma in och pryda soffbordet 


Gotte till min hemmakväll :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar