tisdag 18 september 2012

Fokus Klara!!

Nää, det är i princip en omöjlighet emellanåt! Jag har sådana svårigheter att hitta motivationen eller disciplinen, till att plugga. Det finns ju sååå många andra tankar som snurrar i huvudet, alla handlar de om bröllop, naturligtvis. ;-) På ett sätt är det bra, för jag lägger fokus på sådant som egentligen är viktigast och som också är roligt, vilket ger mig positiv energi, istället för att bara ha tankarna på skolan heeeela tiden, och ja, när man heter Klara Nilsson är det inte fel, det är nog bara sunt...

Jag har ett dokument där jag lägger in idéer jag får, och det fylls på varje dag med nya bilder jag hittar, på fina fotografi-poser, roliga och fina dekorationer, frisyrer, klänningar, brudbuketter, tårtor - you name it!

Det är synd inte skolan känns lika rolig, för det skulle behövas... jag pluggar mindre än jag någonsin gjort tror jag, som sagt på gott, men kanske också på ont? Nej, så långt ska det naturligtvis inte få gå, men ooooj så drygt det känns att ta tag i!

I köket fixar älskling för fullt, deg ligger på jäsning och köttfärsen står på spisen - det ska bli ett stort gäng piroger! Mums!

Nää... om jag ändå skulle ta mig i kragen med läsningen... jo, det måste jag. Typiskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar