onsdag 12 september 2012

Bröllopsskor...

Ja, nu är vi där igen - läsa om orala slemhinneförändringar eller låta sig bröllopsinspireras? Ja men ni hör ju själva, det gååår ju inte att jämföra! Det är svårt att koncentrera sig på det tråkiga när man planerar något så roligt! :-)

Idag slutade vi tidigare eftersom det är onsdag och vi bara har haft basgruppsseminarium och basgruppsträff. Riktigt skönt, jag gillar verkligen onsdagarna! ;-) Jag kände inte riktigt att jag orkade ta tag i det nya fallet direkt så jag hamnade i soffan med en bröllopstidning och sen på nätet för ytterligare inspiration. Just nu funderar jag mycket på det här med bröllopsskor. Jag tänker att jag måste vara ute i god tid så att jag får tag på ett par skor jag verkligen vill ha eftersom jag har så små fötter och har problem att hitta skor även i vanliga fall... (stl 35)
Jag är för tillfället mycket inne på skor med öppen tå, de här från Bianco är supersöta tycker jag:

Bild lånad från Bianco.se

Men sen behöver de inte nödvändigtvis vara helt vita, de här från Miu Miu är också väääldigt fina. Visserligen har de lite väl hög klack. Mmm, det får nog bli lite lägre klack. Inte för att det skulle skada om jag kom upp en bit här i världen, men man måste ju kunna gå i dem också! ;-)

Bild lånad från googles bildsök


Sen är det ju det att de måste gå ihop med klänningen också...så det kanske är bra att man har bestämt klänning först? Jobbigt. Men det är verkligen ett roligt problem! :-)

Nu är det dags att börja plugga! Men jag skulle hellre återgå till de här...




3 kommentarer:

  1. Så mysigt gumman!! Vilka fina skor, och ååååh vilka underbara "problem" =)
    Förstår dina prioriterings-svårigheter!

    Vi ses imorgon!
    KRAM PÅ DIG!

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart! Det är de härligaste dagdrömmarna och det är lite extra lyxigt att får drömma om lyx. Själv kan jag inte låta bli att titta på blommor...teknik, hållbarhet, säsong, olika sorters rosor. Allt ska göras så du kan få dina drömmars brudbukett!

    Ses snart!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Linda: Ja visst är det underbara "problem", haha, hellre mardrömmar om bröllops-tokigheter än om jobbiga patientsituationer! Men tokigt var det, ojoj!
    Ses imorgon på våning 4! :-) Kram!

    Frida: Ja, det är så himla roligt och mysigt att ha och tänka på! Ååh, vad söt du är! Jag är helt övertygad om att det kommer bli en fantastisk bukett, är inte det minsta orolig! Vet ju hur duktig du är! :-) Det ska bli så roligt att välja blommor!
    Ses snart! Kram!

    SvaraRadera