måndag 29 oktober 2012

Bara vara hemma...

Jag trivs så bra med att ha sådana här dagar, när man får vara hemma hela dagen och få gjort en massa plugg men ändå hinner med att som idag, ta en pw. Nu är det ju inte alltid man är så effektiv och ibland undrar man hur i hela friden man inte hunnit med mer... Och ja, jag hade mycket (...) hellre bara varit ledig (ja hjälp vad det hade varit skönt!) men ändå.


Det blev som jag gissade en riktigt skön pw trots regnet!

Nu är jag färdig med veckans fall så jag ska passa på att ta en paus och sen förhoppningsvis få tentapluggat lite smått (det kan ifrågasättas huruvida det egentligen är lönt med tanke på att tentan inte är förrän i januari, men hur ska jag annars hinna gå igenom 9 terminer om jag inte börjar nu?!).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar