torsdag 4 oktober 2012

Bröllopsfix

Det är mycket som ska fixas, ordnas och planeras till ett bröllop, och allt tar tid. Bara en sådan sak som att hitta adresser till alla! Jag satt och fixade lite med det igår kväll, men en del kan jag inte få fram på egen hand (eller med hitta.se's, eller eniro's hjälp) så det få vi lösa sedan... Jag satt även och funderade lite på  inbjudningarna igår, men jag vet inte alls hur jag vill ha dem, eller ja, vi naturligtvis, men älskling överlåter nog gärna det mesta av det slaget till mig. Så länge det inte blir för "putti-nuttigt" tror jag han är okej med det mesta. Och det kommer det för övrigt inte bli. Jag vill ha det enkelt, men det ska ändå vara fint...jag får nog fundera lite till, och prata med S imorgon på aw eftersom hon har ställt upp att hjälpa oss med den biten, och kanske få lite tips! :-)

En annan sak jag har googlat på mycket är örhängen, och ja, smycken över huvud taget. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha... Det finns mycket fint, men de örhängen jag tycker är finast är väldigt lika de som både E och J hade i somras på deras bröllop. Meeen, det kanske inte gör så mycket, jag får väl förhöra mig lite, så de inte tycker att jag härmas. ;-) Ett par enkla, liknande dessa är i alla fall så jag tänker mig att jag skulle vilja ha...

Bild lånad från smyckesprinsessan.se

Nej, nu ska jag ta tag i lite tentaplugg... Det är lika bra att börja i tid den här terminen eftersom vi i januari kommer att examineras på alla gångna kurser - galet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar