fredag 19 oktober 2012

Styr kosan mot havet

Ja nu är det fredag och min andra mastervecka är i princip slut. Det innebär att det är dags för Lindas två och som jag skrev innan styr vi nu ikväll efter hennes skoldag, kosan mot havet för att kunna koncentrera oss till fullo på vårt arbete. Nu jädrar ska det skrivas (det är bara det är det är så himla mycket fix med alla tabeller och annat smått som tar sååå lååång tiiid), men det är väl så det är med "forskning", har vi fått lära oss!

I måndags, eller var det tisdags? Dagarna går ihop för mig... i vilket fall så fick vi besök från bror och Frida som hade ärende i stan och vi fick därmed låna liten Henry en stund. Mysigaste killen! Vi tittade en stund på Pippi på de sju haven och liten kröp upp i knät på mig och jag fick snusa nacke. :-)



Igår åkte jag in till Linda på skolan och satt och jobbade med mastern en stund, innan vi sen skulle auskultera på operation där implantat skulle installeras. Riktigt intressant var det, roligt att få se!

Nu ska jag sätta fart här innan det är dags att packa väskan...

Ha en fin helg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar