tisdag 22 januari 2013

Det där med bröllopsskor..

Ja nu är jag i de tankarna igen och det är inte helt lätt när man inte bara kan välja och vraka med tanke på min skostorlek (35)... Men så hittade jag till Christian Louboutin´s hemsida och ja tack, jag kan ta ett par av varje modell de har i form av bröllopssko (nästan i alla fall)!
Nu är de ju liiite dyra och så gick jag in och kollade på det här paret och fick mig en liten chock...


Kanske inte så svårt att förstå?!

Men åh jag dööör så läckra!! 
De andra som inte är fullt så dyra är också riktigt snygga och jag vill verkligen ha ett par, och det hade ju varit så bra eftersom de även har små storlekar! Men älskling verkade inte riktigt hålla med mig om att jag verkligen bara måååste ha ett par!  

Nåja, drömma kan man i alla fall... :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar