måndag 7 januari 2013

Gröt i huvudet

Det är verkligen helt otroligt hur man kan märka av hur hjärnan går ner på lågvarv och varje grej man läser tar fem gånger så lång tid eftersom det känns som seg kola i huvudet. Man ska inte plugga dagen innan tentan, jag vet det, men jag tog sovmorgon och har på förmiddagen bara tagit det lugnt och kollat igenom vissa saker, men inte ens det går. Så nu tar jag paus och sen får vi hoppas att tillräckligt mycket har tryckts in i skallen och stannar kvar (!!!) tills imorgon... att jag kan tänka logiskt och få fram de rätta svaren. För så länge det inte gäller någon detalj vi läste för länge sen vet jag att de flesta svaren finns där i skallen. Någonstans.

4,5 års studier ska tentas av, och det är lite för mycket. Speciellt när man helst vill kunna allt, för det går ju inte. Men ja... Håll tummarna för mig. Nu ska jag strax åka in för utvärderingen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar