måndag 26 september 2011

Godmorgon!

Måndag igen och ännu en ny vecka! Tiden springer iväg och vi är redan en månad in på terminen - den kommer gå fort! Måndag förmiddag har jag ledigt och det gör helgen liiite längre vilket känns så skönt på söndagkvällen. Idag har vi fortsättning på terapikonferensen och jag ska bara åka in och lyssna, känns riktigt skönt. Dock måste jag åka in tidigare för att försöka hitta en patient till endo (rotfyllningsavdelningen), det har varit ett ständigt problem denna terminen och det tar så mycket tid. Nu borde jag plugga men har inte riktigt kommit igång, kände att det var viktigare att börja med att städa undan röran i köket från igår. ;-)

Det är en så vacker morgon här i Sofiaparken, och även om inte utsikten från balkongen är så idyllisk så är den ändå ganska fin. :-)


Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Ja visst är vädret ljuvligt! Var höll det hus i somras?
    Jag har fått ditt mail om mastern och ses gärna alla tre, som sagt. Det dumma är att mötet inte kan bli så långt nu i början. Kanske mot slutet av nästa veckan eller veckan efter det? Vad sägs?
    Så skönt att det gick bra på patientredovisningen, men det är jag ju inte förvånad över =D
    Många kramar!!!
    //Linda

    SvaraRadera
  2. Hej söteKlara nr 1!! :D hehe!
    Helt sant, vi måste verkligen boka in en träff snart! Kan väl laga något gott tillsammans, eller kanske gå ut och äta något gott i Lund? Säg när ni kan! :)
    Puss på näsan!

    SvaraRadera