onsdag 14 september 2011

It's official... :-)

Den glada nyheten jag skrev om i förra inlägget är att jag och min älskade Markus har förlovat oss! Det känns så fantastiskt rätt och mysigt och vi är så lyckliga! :-) Vi har, som jag skrivit tidigare här, varit tillsammans i fem år och har mer och mer ställt oss stadigare och stabilare och vet verkligen var vi har varandra och det är en fantastiskt härlig känsla! Vi befinner oss båda just nu i ett lyckorus och det känns riktigt bra att ha tagit ett steg i rätt riktning - mot framtiden som vi ska spendera tillsammans...



3 kommentarer:

  1. Så fint skrivet vännen, och GRATTIS igen! Ni är verkligen fina tillsammans. Så underbart! -Och vilka fina ringar!!
    Hörs snart igen! Njut njut njut!!!!
    MÅNGA MÅNGA KRAMAR!
    //Linda

    SvaraRadera
  2. Åh Grattis :) vad härligt... Då får du komma in på meloa och visa ringen snart :) Kram från mig

    SvaraRadera