måndag 5 september 2011

Inneboende

Ja, nu bor vi på annan ort för ett par veckor och är inneboende hos bror och Frida. Anledningen är att reliningen av rören hemma i Lund nu de här veckorna innebar att vi inte kunde använda avloppet alls. Det är hur mysigt som helst att vara här och kunna träffa Henry varje dag - riktig lyx! Däremot blir pendlingen lite längre. Idag tog det nästan 3 timmar från det att jag slutade tills jag var hemma, men det var framför allt för att det skett en hemsk olycka mellan Lund och Malmö. Lite jobbigt...minst sagt.

Jag är helt färdig så det blir inget långt inlägg idag. Ville bara meddela att jag lever och mår bra. ;-)

Fredagen med Jenny var verkligen supermysig! Jag gjorde en pizza och sen bäddade vi upp bäddsoffan och låg där och såg de första tre Twilight-filmerna - helt underbart! :-) I lördags träffade jag tjejgänget i Malmö och vi hade en riktigt trevligt kväll med supergod mat och härligt snack som gjorde att kvällen försvann jättefort!

Nu ropar sängen på mig, imorgon är det bettfysiologi på förmiddagen och sen "ledigt" på eftermiddagen så då ska jag passa på att luncha med mamma. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar