onsdag 7 mars 2012

Febrig...

Så himla drygt, jag har inte tid att vara sjuk! Jag skulle verkligen stannat hemma i morse när jag redan då (och efter dryga nio timmars sömn) var enormt trött och inte kände mig helt okej. Men jag skulle ju skicka iväg brev gällande vår master och det kändes viktigt att det kom iväg idag (och de som man printar hos, när det gäller så många kopior, är bara där vissa tider...). När jag kom hem mådde jag så dåligt att jag psykiskt förberedde jag mig på att kräkas, men slapp som tur var, istället lyckades jag pilla i mig lite mat och gick sen och la mig i sängen med dubbla täcken, utan att sluta huttra. Sov en stund, kollade tempen - feber. Mög. Jag känner inte riktigt att det är läge för det. Jag behöver gå på mitt protetik-pass imorgon...
Har tagit en tablett men fryser fortfarande jättemycket trots att filten är virad om mig. Ska ta mig en kopp kaffe och se om jag kanske blir varm och lite piggare, sen ska väl tabletten börja verka så småningom också. Jag skulle ju behöva plugga liksom.

Helgen var hur mysig som helst! Vi njöt i fulla drag av att vara barnvakt åt den lille prinsen som bjöd på många skratt, gos och bus. :-) På söndagen var det kalas för bror och Frida, som sagt, och de bjöd på riktigt god mat och marängschviss-tårta till efterrätt - mums!

Bjuder på lite bilder, men orkar tyvärr inte skriva mer...

Henry fick bilar av Markus, de var väldigt populära
framförallt lastbilen och bärgaren - som är hans favoritbil
- haha, sötis!


Sjörövarfabbe gick varm på You tube hela dagen och hela
kvällen, "va e fabbe?" Tur det finns att spela upp så man
inte behöver sjunga själv varje gång! ;-)

Nu får vi se om jag orkar plugga lite, men antagligen inte... Sååå drygt, jag har inte tid med det här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar