fredag 30 mars 2012

Frånvaro...

Ja, de här masterveckorna har inte varit nådiga! Vi har suttit dagarna långa och ringt, ringt och ringt. Jag är så trött på att prata i telefon nu, men ännu tröttare är jag på att inte få prata med de jag verkligen behöver prata med... Det kommer ta tid det här arbetet, väldigt mycket tid.

Nu vill jag dock helt sluta tänka på mastern och fokuserar istället på att det äntligen är helg, fint väder och att jag har ett par härliga dagar framför mig, och; sen är det påsklov!! Även om jag kommer tillbringa några av dagarna framför datorn med organisering av anteckningar inför tentan (ja, som inte är förrän i juni, jag vet) så kommer det ändå bjuda på fleeera lediga dagar och det ska bli så väldans skönt!

Jag har inte så mycket mer att säga, och jag orkar inte riktigt skriva mer, utan bjuder istället på lite vårliga bilder och går ut på balkongen och lapar lite sol! Det kan min bleka (och nästintill genomskinliga) hud behöva.  :-)


Dag 6 - citronbasilikan växer så fort
att man nästan ser det! Kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar