måndag 26 november 2012

Att vara utan bildutrymme...

..på bloggen var ju inte så kul! Det kom upp ett meddelande att jag är tvungen att köpa mer bildutrymme och det kan de ju fet-glömma kan jag säga! ;-)

Jag tror jag har kommit på att jag kan lösa det genom att förminska bilderna, det tar lite extra tid, men det får det väl göra för att berätta i bild är ibland det roligaste.

Nu känns det verkligen att julen närmar sig och det är hur mysigt som helst för jag älskar verkligen julen! Men med julen kommer tentaplugget, som vanligt de senaste fyra åren, men gällande det håller jag för öronen och kniper igen ögonen och gör allt jag kan för att låta bli att tänka på det!

I lördags åkte älskling och jag till våra päron och jag, mamma och mormor bakade en massa pepparkakor, och ja, degen var lika mumsig som vanligt och det hamnade ett och annat smakprov i munnen mellan varven. ;-) Vi fick passat på att mysa hos våra kära och hade även turen att kunna mysa lite med älsklings systerdotter, söta lilla Stella!
Igår pluggade jag men trotsade ruskvädret och tog en lång powerwalk i regnet och blåsten och jag var helt dyngblöt när jag kom in, men gött var det! På kvällen stack vi ner på stan och satte oss tillrätta i biosalongen och såg nya Bondfilmen, Skyfall. Sååå bra den var! Jag gillade den riktigt mycket!

Nu ska jag fortsätta plugga men först bjuder jag på ett par (förminskade...) bilder! :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar