onsdag 7 november 2012

Snabb lunch

Jag tycker om att äta middag på lunchen och sen bara något lätt på kvällen, eftersom jag är van sedan jag var liten att äta kvällsmat, dvs oftast en kopp te och en macka eller två. Men när jag är hemma och pluggar och ska äta middag mitt på dagen vill jag gärna att det ska gå fort att svänga ihop något och därför var dagens lunch perfekt.
Jag har introducerats för vegetarisk mat och bland annat quorn som jag faktiskt kommit att gilla riktigt mycket, bland annat för att det är så lättlagat och samtidigt väldigt gott. Idag blev det alltså stekta quornfiléer, med lättstekt paprika och schalottenlök, keso (den med fetaost och oliver hade jag idag) och lite riven parmesan. Riktigt gott!




Nu måste jag (!!) ta ett ordentligt tag i pluggandet...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar