tisdag 6 november 2012

Gräsänka... igen

Det är så roligt för my husband to be att han har fått göra den här utbildningen i England, men åååh vad tråkigt det är när han åker iväg!! Men nu är det sista omgången och sen är han äntligen färdig. :-)

Jag har haft en ganska bra dag i skolan idag och på eftermiddagen var jag "handledare" för tandhygienisterna (ja, vi är faktiskt schemalaga som handledare!). Det var lite prövning emellanåt, men mest bara väääldigt lugnt och ganska trevligt faktiskt.

Nu ska jag ta och plugga lite till inför veckans fall och sen klockan nio ska jag poppa popcornen (jag fuskar lite idag, kvällen till ära), tända ljusen och krypa upp i soffan och bänka mig inför... ja, det är inte så svårt att gissa kanske? ;-)




Filmerna är inte några mästerverk direkt, men det kvittar, för de förmedlar den där känslan (något så när åtminstone) - Twilight-känslan, som jag är så där alldeles knasigt, knäsvagt förtjust i. :-)

Ha en skön kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar