fredag 30 november 2012

Underbara fredag!

Idag har varit en bra dag, en dag då man faktiskt känner att det är riktigt roligt att vara tandläkare! En av mina patienter som jag idag träffade för sista gången hade med sig en liten present i form av chokladtryfflar och oj så förvånad och glad jag blev! Verkligen rörande. :-)




Jag är glad att fredagen äntligen är här och älskling och jag har lagat mat tillsammans vilket för mig eller oss verkligen är kvalitetstid och mys! Pajen är i ugnen och snart ska vi slå oss ner i soffan och hålla fredag med allt vad det innebär. Och jag älskar känslan som infinner sig vid den här tiden på fredagskvällen. Det är en underbar känsla, en känsla av att vara lugn, glad, tillfreds och tacksam för allt man har i livet. Jag behöver nog inte säga mer - jag älskar fredagar!

Nu ska jag inte sitta här mer, nu ska jag ut och kramar om älskling som står i köket och diskar undan (hihi, jag smet därifrån), och fortsätta njuta av kvällen.

Imorgon kommer tjejerna hit och jag ska bädda upp bäddsoffan och ladda med täcke och kuddar - det blir Twilight hela dagen lång, och jag älskar't!! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar