lördag 1 december 2012

1:a december...

"Som du kanske redan sett, första snön kom inatt"

Är det inte underbart? Första december och snön har kommit, även till Skåne och Lund, och jag är lycklig som få över detta. :-) Jag har verkligen saknat snön och kylan, men så kom december och snön med den. Men vi fick faktiskt ett litet smakprov igår för redan då singlade det ner lite fina flingor, men inget som lade sig.
Nu är datumljuset tänt och frukosten är intagen och jag sitter och smuttar på mitt julté... Jag hade tänkt se första avsnittet av julkalendern men missade det precis, jag får väl se reprisen senare. ;-)



Om en stund ska jag bädda upp bäddsoffan för snart kommer tjejerna, och jag har redan smygstartat Twilight-dagen med att läsa en bit ur New moon, bara för att. ;-) Vilken otroligt mysig dag vi har framför oss!

Ha en fantastiskt fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar