söndag 2 december 2012

Första advent



Snön yr utanför fönstret och fina flingor singlar ner och lägger sig som ett vitt täcke som klär in alla buskar och träd... Helt perfekt för att få rätt stämning när man tänder det första ljuset i staken! Jag är riktigt nöjd med mina egenstöpta ljus och hoppas på att ha möjlighet att stöpa egna flera år framöver.

Gårdagen var fantastisk, så mysigt vi hade det! Twilight hela dagen och sen bion på kvällen, och jag måste säga att jag gillade filmen riktigt mycket! Även om jag ett tag höll på att bli riktigt sur eftersom jag trodde att de hade gått från handlingen i boken så mycket... meeen så var det ju inte, tack och lov!! :-) Visst var där ändå saker som jag tyckte borde varit med och annat som kändes onödigt men i det stora hela, en mycket bra film, enligt mig.

Idag blir det plugg och jag har en hel del att läsa vilket känns tråkigt eftersom jag helst av allt bara skulle vilja advents-mysa hela dagen. Men jag ska försöka ta mig ut på en långpromenad senare och ikväll får det nog bli lite mys hur plugget än gått.

Ha en riktigt fin första advent!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar