måndag 31 december 2012

Årets sista dag

Ut med 2012 och in med 2013!
Jag kan inte vara mer nöjd över detta faktum. 2012 har varit ett händelserikt år, som det så ofta är, men 2013 kommer att bli ännu mer händelserikt. För det första kommer jag ta examen och jag kommer inte längre vara tandläkarstudent utan tandläkare och det känns häftigt, roligt, spännande och skrämmande! För det andra (om man ska ta det i den ordning det kommer) kommer jag och Markus gifta oss, och det ser vi så väldigt mycket fram emot! Och för det tredje (det är den här ordningen jag hoppas på i alla fall) kommer jag börja jobba.
Det är mycket som känns ovisst, men som sagt så känns allt väldigt spännande. Jag ska lämna tiden som student bakom mig och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det känns! Speciellt i tider som dessa då man sitter dag ut och dag in och pluggar, pluggar och pluggar. Jag. Är. Så. In-i-Norden-trött-på-det!

Förresten så var kvällen med tjejerna den 26:e jättemysig, precis som det alltid är med dem, och vi åt god mat, snackade, skrattade, badade bubbelbad ute på däcket, och snackade ännu mer tills det var dags för mig att köra hem till Lund. Sedan dess har det inte hänt något spännande, utan som sagt har dagarna bara bestått av plugg och åter plugg.


Vi bytte ju julklappar med tjejkompisarna och av L fick jag en ekollonvas från Svenskt Tenn, det ska bli riktigt spännande att prova den sen och se om jag kan få ett litet ekollon att börja gro!


På julafton fick jag bland annat de här fina sakerna!


Nu ska jag börja göra mig i ordning för årets sista fest, vi åker in till Malmö för att umgås med kära vänner och jag är säker på att det kommer bli en fabulös kväll, trots det urusla vädret som bara gör att man vill krypa ner i sängen egentligen.


Gott Nytt År!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar