fredag 25 maj 2012

Inte vilken fredag som helst!

Nej det är inte vilken fredag som helst idag, för det är sista fredagen och sista skoldagen för terminen, och vilken fredag sen! En intensiv förmiddag och en minst sagt intensiv eftermiddag har det varit och jag sitter nu som en hösäck i soffan, något luddig i kanterna och med ögon som knappt vill hålla sig öppna, så trött att jag knappt kommer ihåg vad jag heter.

Fredagsgott till mig när älskling är iväg på aw!

Imorgon börjar tentaperioden och det är då dags att på riktigt börja prega in saker i skallen, jag hoppas på några riktigt effektiva dagar så att det kommer kännas bra inför muntan.

Jag ska återgå till mitt zombie-tillstånd och fortsätta njuta av kvällen innan jag totalt däckar.

Ha en riktigt fin fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar