söndag 27 maj 2012

Mors dag

Ännu en mors dag då jag inte kan fira min fina mamma, eftersom jag sitter här inlåst (nästan) och tentapluggar. Det är tråkigt, men jag skickade henne i alla fall en bild jag tog igår på min favoritäng, och en liten hälsning. :-) Jag var tvungen att gå ut en runda igår för det var så otroligt segt där på eftermiddagen! Det brukar bli det, efter lunchen, sen är det kört några timmar, men jag kämpar ändå... Det blev en ganska sen kväll igår för att hinna med det jag var tvungen till (hade behövt ännu mer men det fick vara...). Missade Loreen på TV precis, men kikade lite halvengagerat på resten. Kul att hon vann var det i alla fall, det är alltid kul när det går bra för Sverige såklart! :-)

Trots sen kväll vaknade jag av mig själv 6.30 idag (!?) och kände mig ganska pigg så jag tyckte det var lika bra att gå upp. Solen sken och det var inte ett moln på himlen och jag gick ut på balkongen och borstade tänderna i den svala morgonluften...
Morgonen och förmiddagen har varit effektiv. Så pass effektiv att jag inte ens behövt koka kaffe förrän nu, men  det var nog allt på tiden för den första muggen slank ner innan jag hann tänka aktivatorbehandlingmedextraoraltdrag!

Nu - åter till anteckningarna!






1 kommentar: