lördag 19 maj 2012

Spring i benen

...hoppas jag att Markus känner just nu, och styrka, för det kan nog behövas! Han är nämligen uppe på Kullaberg och ska springa Kullamannen, som nog kan bli väldigt tufft, trots att han bara springer den mindre rundan på 6 km.

Jag känner inte så mycket spring i benen direkt, och ingen styrka...jag är ganska trött och sliten om jag ska vara ärlig. Men inte pga någon fysisk utmattning inte, nej, tröttheten kommer av det psykiska, men det kan många gånger vara tusen gånger värre än den fysiska tröttheten (jag har ju faktiskt fått prova på rejäl fysisk träning också, under mina tävlingsår, så jo, jag vet).
Det blir plugg idag också, trots att jag egentligen skulle behövt ledighet. Men jag får skjuta på den till imorgon och ge järnet ett tag till.

Heja, heja! (Till både Markus och mig själv!) :-)



2 kommentarer:

  1. Heja heja gumman!!
    Hoppas att det gick bra idag!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! :-)
    Jodå, det gick väl helt okej, har nu sammanfattat 3½ fall så det är åtminstone en början. Hoppas hinna med ett par till i veckan (men vi får nog se med det där...)!
    Kramar!

    SvaraRadera