torsdag 17 maj 2012

Långhelg igen...

Ja, så var det långhelg igen, och det positiva med det är att man inte behöver vara i skolan, att man hinner med lite plugg inför tentan och att man får ha älsklingen hemma! För ledig kommer jag inte vara direkt, eller jo, kanske lördag eller söndag...

Jag har faktiskt hunnit med en snabb runda på stan, åh, så härligt det var! Man blir ju bara så fantastiskt lycklig av att handla något fint till sig själv! :-) Efter det blev det mer plugg och plugg är just vad dagen idag har bestått av, och vad dagen imorgon kommer att bestå av. Sen är det snart bara en vecka kvar, men lite tungt känns det att det är en heeel vecka, måndag till fredag...

Åh, jag måste bara kommentera den så helt ljuvligt söta Libero reklamen, om ni inte sett den måste ni gå in här och titta, jag kan inte låta bli att bli helt betagen av deras ljuvlighet! Helt fantastisk är den! :-)

Bikini från Lindex, Bronzing powder från Isadora, riktigt
snygga shorts och paraply från meloa

Nu kan det vara okej om det regnar någon dag, för då får
jag använda mitt fantastiskt fina paraply från Lisbeth Dahl!

Äntligen blev det ett par Converse också...

Nu ska jag faktiskt slå mig ner i soffan och njuta av kvällen! Ha en fin Kristi himmelfärdshelg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar