torsdag 11 augusti 2011

Soffpotatis...

Ja, idag har jag varit en riktig soffpotatis. Efter nästan elva timmars sömn gick jag upp 10.30, åt frukost framför TV:n i soffan vilken jag sen endast lämnat vid diverse nödfall. Eller ja, för kaffekok, mikrovärmning av rester och lite annat...yey. Mår inte alls bra och det känns som att en ordentlig förkylning är på väg. Eller blir det bara idag och det hoppas jag innerligt. Eftersom jag inte blivit bättre under dagen fick jag till min egen stora besvikelse lämna återbud till träffen med tjejerna från klassen idag. Det känns tråkigt men jag hade nog ändå inte varit något speciellt roligt sällskap och hade antagligen bara längtat hem till soffan. Eftersom jag dessutom har planer för imorgon är det lika bra att ta denna dag för kurerande. Hoppas bara att det går över fort, jag vill inte ödsla min sista lediga tid på sjukdom eller förkylning!

Dags att ta tag i saken och pilla i mig ett par tabletter och sen koka lite kaffe, det borde göra susen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar