tisdag 15 mars 2011

Hemmagjord müsli

Idag har jag inte kunnat fokusera särskilt bra på plugget, så det har blivit lite annat istället, bland annat gjorde jag en egen müsli, efter inspiration av min vän N som är duktig på allt som har med bakning och fixande i köket att göra! I den här müslin hade jag havregryn, dinkelpuffar, solroskärnor, pumpakärnor, linfrö, cashew nötter (orostade och osaltade), valnötter samt blandad torkad frukt (tranbär och mango). Den blev verkligen supergod, och den är dessutom nyttig!;-)

Klockan 21.00 börjar Desperate housewives vilket brukar vara mitt tisdagsnöje för att koppla bort plugget innan jag ska lägga mig. Det är så där lagom fjantigt men kul och underhållande, och perfekt att slappna av till, precis som Grey's anatomy som ju börjar igen imorgon! Yey! ;-) Nu ska jag ta några sista anteckningar innan jag slår mig ner i soffan för kvällen!

Kramis

2 kommentarer:

  1. Åh det är det godaste när man gör egen müsli :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju så himla gott, och ännu godare när man gjort det själv på något vis! ;-)

    SvaraRadera