söndag 13 mars 2011

Slutpluggat!

Nu är söndag kväll här och det är dags att lämna skrivbordet för dagen (inte för att jag varit speciellt effektiv idag, men ändå)! Fast egentligen har jag redan slutat plugga för ett tag sen eftersom middagen blev klar, det blev en super god gratäng med potatis, morötter, rödbetor, lök, vitlök och falukorv, samt en skvätt grädde - mums!

Eftersom jag aldrig såg Black swan som jag tänkt göra i fredags (eftersom jag var helt slut efter På spåret och Skavlan och inte orkade hålla ögonen öppna) så ville jag gjort det idag, men det vill inte mannen min så vi får väl se vad det blir ikväll. Inte blir det Pretty woman heller för det intresserade inte herrn här. TV-soffan kommer intagas i vilket fall som helst för Solsidan börjar ju snart! :-)

Jaha, nog hinner jag blogga alltid, känns ju extra roligt så här i början, och när man ändå sitter framför datorn i princip hela dagen kan man ju lika gärna passa på! Nu blir det mys med Markus i soffan!

Markus och jag på nyårsafton

Kram, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar