lördag 12 mars 2011

Jag som sa att jag aldrig skulle...

Jaha, så blev det en blogg iaf. Jag som sa att jag aldrig skulle skaffa mig en blogg. Nu blev jag ändå sugen eftersom jag tycker det är så roligt att läsa andras, men vi får väl se hur mkt jag kommer hinna med att skriva eftersom utbildningen min tar en del tid. Men ett inlägg då och då kommer nog att kunna klämmas in! ;-)

Jag har haft en lång och mysig lördag morgon, kanske lite för lång iofs, att vakna kl 06.00 är väl lite väl tidigt, men jag slocknade redan kl 22.00 igår så däri ligger nog förklaringen. Men nu ska jag väcka min sömntuta till pojkvän så att vi kan komma ner på stan och gå en sväng och njuta av en så otroligt efterlängtad ledig lördag! :-)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag hittade dig :) Underbar bild, är det du? :) Blogga på nu.. du kommer säkert bli beroende precis som jag ;)

    Kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Haha, så skoj! Ja, det är jag på bilden, Markus tog den för ngn sommar sen på väg ner till havet i Åhus. :)
    Kram / Klara

    SvaraRadera