tisdag 7 juni 2011

Sommarlov!!

Ett kort inlägg blir det ikväll. Nu är tentan skriven och sommarlovet kan inte bli längre än nu. :-) Tentan var ingen rolig historia och det kändes riktigt knivigt...Det kan vara så illa att den inte blir godkänd, men, om så nu är fallet får jag väl ta den sorgen då. Just nu är jag lyckligt ovetandes, otroligt trött och njuter av att kunna sitta i soffan och bara dega.
Direkt efter tentan stack vi till Möllan ett gäng och tog en öl, sen tog Linda K och jag en tur på stan och sprang på Sara, fantastiskt med känslan av frihet! Imorgon är det utvärdering av kursen (...) halv nio och sen blir det shopping, kanske någon fika, lunch på stan, häng med vännerna och sen spexet som K10 (de som nu är färdiga tandläkare!) gjort. Det brukar bli riktigt bra så det ska bli roligt att se.

Nu, ska jag fortsätta slappa i soffan, fast jag tror det blir sängen snart, ögonlocken blir tyngre och tyngre.

2 kommentarer:

  1. Lämnar ett litet avtryck nu när jag sitter vid Niclas dator och kommentarerna kommer fram. Testade häromdagen igen när du hade varit inne men med en PC dator går det inte :( Funkar bara med mac för mig..

    Så nu säger jag hej och önskar trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Det är ju jättekonstigt det där...vet inte hur jag ska få rätt på det? :( Får se om jag lyckas komma på ngt. Hoppas du haft/har en härlig helg med mycket mys med den nya lilla familjemedlemmen! :)

    SvaraRadera