söndag 26 juni 2011

Tillbaka i Lund

Nu är midsommarhelgen över och vi har kommit hem till lägenheten igen. Det var en väldigt trevlig midsommarafton och så härligt att fira med alla goa vänner! Det blev traditionsenlig midsommarmat i form av knytkalas (och i vårt gäng är allt hemmagjort = supergott), vi klädde den största midsommarstången vi haft vilken det senare blev dans kring, och lite lekar hanns det också med. Lekarna urartade dock något då alla har lika mycket vinnarskalle, men vi hade väldigt roligt ändå. :-)


Stången var närmre 3 meter hög!


I går åkte vi upp till Åhus och sov sen där till idag. Kristofer, Frida och lilla Henry kom också upp och min morbror med fru var också där. Efter maten blev det jordgubbstårta och jordgubbar med grädde och det gillas av vår kära lilla gudson. :-)



Idag har det varit härligt väder och jag har kunnat ligga i solen och njuta lite och fått lite färg. Frukosten intogs utomhus och sen har jag i princip bara flyttat runt mellan hammock, hängmatta och solstol - härligt! Nu blir det bara en lugn kväll i soffan och imorgon ska jag träffa fina tandläkar-töserna i Malmö, det ska bli kul att träffas och inte prata skola. ;-)


1 kommentar:

  1. Tack för idag gumman!! Så glad jag blev =)
    Vilken mysig midsommarhelg du verkar ha haft! Härligt!!
    Haha! Det blev ju litta skol-snack ändå! Men med vem kan man bättre ventilera sina tandläkar-tankar med än sina goa kursare? Hihi!
    Nu MÅSTE jag sova!!
    Många kramar!!
    //Linda

    SvaraRadera