fredag 24 februari 2012

Äääntligen!!

Ja, det är fredag, och det är verkligen äntligen i sig, men en sak som är ännu mer äntligen (eller vänta, kan det vara det?) är att jag idag fick gjort min första tandextraktion!! Vilken fantastisk känsla! Jag förstår att det kanske låter knäppt, men som tandläkarstudent är det inte ett dugg konstigt. :-) Som jag längtat efter att få göra det! En bra dag i skolan, fredag kväll hemma nu, endast jag och älsklingen, det känns helt underbart!

Imorgon är det min dag och familjen kommer hit på lite middag på eftermiddagen/kvällen. Det ska bli väldigt mysigt och jag hoppas på en riktigt härlig dag! :-) Började fira mig själv och denna fantastiska fredag efter skolan genom att cykla inom Meloa och köpa två par örhängen och en fin liten ask, man måste ju unna sig när det är fredag (som Lindas statusuppdatering på fb löd!)! :-)

Nu ska jag tillbaka till soffan och bara njuuuta!

Ha en riktigt fantastisk helg allesammans!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar