söndag 5 februari 2012

Skridskoåkning på Ringsjön!

Mina vänner, äääntligen kom jag ut på sjön och fick åka skridskor! Som jag längtat efter detta! Det var helt fantastiskt, perfekt is, fint väder och underbart sällskap. Jag blev euforisk av känslan av is under fötterna, att få göra det jag tycker är så roligt och har ägnat så stor del av mitt liv åt. Fullkomlig lycka!

Efter skridskoåkningen körde vi hem till mina föräldrar där vi mötte mamma, pappa och mormor, blev bjudna på en väldigt god söndagsmiddag med stek och allt och sen tryffeltårta på det. Behöver jag säga mer? Vi har haft en helt underbar dag!

Gårdagens fest var väldigt trevlig och vi hade himla roligt! Det bjöds på väldigt god plockmat och även om det blev dåligt med mingel från min sida hade jag en väldigt kul kväll med tannamagartöserna och deras pojkvänner. Tack Linda för en mycket trevlig kväll!


Nu ska jag slänga mig i soffan för jag är sååå trött. Men här kommer först lite bilder från dagen... :-)

Henry startade i pulkan

Fiskpinne!!

Landning efter en axel... :-)

Hugo hade också skoj på isen!

Henrys skridskor åkte på, det var kul att åka fort med faster!

Frida och Hugo blev också dragna i pulkan ett varv! :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar