fredag 3 februari 2012

Äntligen helg!

Och NU kan jag pusta ut...ja, faktiskt! Fredagskvällen har den effekten på mig. Ibland (läs för det mesta) blir det nästan för bra och jag slocknar i soffan alldeles för fort, för när jag väl slappnar av gör jag det ordentligt. Veckans press släpper och jag blir helt matt. Men det är skönt. På tal om att slockna tidigt så gick jag och la mig i sängen igår 20.30 och tittade på TV, kl 21.00 somnade jag och sen sov jag gott till kl 06.00 och kunde säkert sovit flera goa timmar till. Men oj så skönt det var att sova så länge i alla fall!

Veckans sista dagar har varit positiva och bra, det känns skönt och jag känner att saker och ting börjar närma sig något som kan kallas...åtminstone organiserat kaos. Eller ja, i mitt huvud då alltså. Vissa saker har jag betat av delar av och det känns i alla fall som framsteg.

Ikväll ska jag mysa i soffan med min älskling, min kära fästman som finns där för mig i alla lägen. Som håller mig under armarna så jag inte faller och som jag kan luta mig mot och stötta mig på och som ser till att jag alltid har det bra. Jag är så glad jag har honom... 




På lördag blir det födelsedagsfest, en av tannamagartöserna har äntligen blivit tant och det måste ju firas! :-) På söndag ska vi fira ännu en födelsedagsgris - fina mamma, så då bär det av till Höör, det ska bli mysigt!

Ha en riktigt härlig fredagskväll vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar