lördag 4 februari 2012

Lördag förmiddag...

Och det pluggas för fulla muggar. Eller jag försöker åtminstone. Det är tufft att gå upp ur sängen när Markus ligger kvar och sover gott, men när man väl är uppe är det ganska skönt ändå. Jag gör frukost och myser framför Nyhetsmorgon en stund innan jag sätter mig framför datorn. Sen sitter jag där i tystnaden och försöker plugga, ibland går det bra och ibland fastnar jag lite för länge på facebook eller någon annan onödig sida. ;-) Det bästa med att börja jobba måste ändå vara att ha två lediga helgdagar. I tre och ett halvt år nu har jag bara haft en ledig helgdag och inte ens det, för första året pluggade jag nog både lördagar och söndagar många gånger... Man får se till att göra det lite mysigt så att man står ut och får lite energi, idag njuter jag av gott kaffe och ett par bitar av Lindt's choklad med creme brulé, mmm!

Det är underbart väder ute och helst skulle jag bara vilja ut i det! Njut ni som är lediga, ut med er i det kalla soliga och ha en härlig dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar