torsdag 9 februari 2012

Hej mitt vinterland!

Även om det inte är en sånt landskap utanför som jag tänker mig när jag skriver "hej mitt vinterland" så tyckte jag ändå att det passade bra, för idag snöar det i Lund! Det är inte mycket snö vi fått den här vintern, och ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag det är tråkigt. Som jag ju sagt flera gånger tidigare så älskar jag snölandskap!

Idag är det torsdag vilket innebär att vi inte har klinik förrän i eftermiddag och jag sitter och pluggar (märker ni väl?). Det är väldigt skönt att få en lugn förmiddag en gång i veckan, även om jag egentligen är mer för att komma hem tidigt... Imorgon är det i alla fall fredag och det innebär lång dag i skolan, följt av mys-pys i soffan, ååh vad jag längtar! På lördag ska jag åka in till Malmö och träffa bästa tjejgänget, det blir lite mer samlat den här gången med besök från både Stavanger och Göteborg, det ska bli väldigt kul!

Nu får jag ta tag i plugget, lite mer på riktigt...
Ha en fin torsdag alla fina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar