torsdag 23 februari 2012

Dagen då en ny prinsessa kom till världen

Ja, så har Sverige fått en ny liten prinsessa! Jag är väl inte direkt någon som följer kungafamiljen i allt de gör, men jag tycker om att vi har monarki och jag tycker om kungafamiljen, det är lite romantik över det hela, lite som i sagornas värld...

Utanför fönstret lyser solen och om jag inte visste bättre kunde man nästan tro att det var vår på riktigt! Man hör ljudet av någon som klipper en häck eller liknande (jag ställer mig faktiskt frågan vad de egentligen gör vid den här tiden på året, men det låter som typ häck-klippning, och ja, för mig är det lite vårkänsla över det), fåglarna kvittrar och solen värmde riktigt skönt där jag stod på balkongen. Underbar känsla! Tänk, snart är faktiskt våren här på riktigt och man kan ju inte annat än längta!

Nu måste jag gå och göra mig i ordning för dagens protetikpass.
Tjolahopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar