söndag 31 juli 2011

Härlig söndag!

Ja, vi har haft en härlig dag idag. Vid lunch tog vi en tur ner på stan, som var väldigt folktom, där vi åt lite lunch. När vi kom hem chillade vi lite på balkongen, och sen efter lite tjat från min sida (hehe...) åkte vi ut till Lomma och fick oss ett härligt svalkande dopp! :-) Väl hemma stack jag ut och sprang och när jag hunnit ca två tredjedelar öppnade sig himlen (vilket jag verkligen önskade för det var så varmt!) och ja hjälp vad blöt jag blev, det var som om jag ställt mig i duschen! Sen bäddade Markus upp bäddsoffan och efter en skön dusch kröp jag ner där och så tittade vi på film. Mysigt!

Imorgon drar jag från den här hålan och styr kosan mot havet som sagt. De lovar fortfarande fint väder så jag ser verkligen fram emot det, synd bara att Markus inte kan följa med. :-( Men jag hade klättrat på väggarna om jag hade stannat här...och på fredag kommer jag tillbaka igen. Innan dess blir det nog inget bloggande, gissar att det är dator-löst läge som gäller. Med det gillas faktiskt, sådär ibland i alla fall! ;-)

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får ett par riktigt härliga dagar (och blir av med de där myrorna i brallan - jobbigt ju) ;-D
    Kram kram!!
    /Linda

    SvaraRadera