lördag 26 november 2011

Lördag kväll

Jag har pluggat färdigt för dagen, putsat de sista fönstren, hängt upp julgardinerna i köket och min adventsängel, stjärna och ljusstake har kommit upp. Och visst blev det saffransbullar igår! Jag hade gett mig den på att jag skulle hinna/orka med det och jag hade sån energi så jag var alldeles förvånad själv igår kväll, men det var härligt, och goooda blev bullarna, här bakas det inga torra och tradiga! ;-) Nu går jag och myser här, jag gillar verkligen den här tiden, men till skillnad från hur det brukar vara har inte julkänslorna anlänt, men de lär väl komma...






Nu ska jag snart se Grinchen, hihi, lite mysigt tycker jag. :-) En annan mysig film att se i dessa tider är Tim Burton's A nightmare before Christmas, den gillar jag riktigt mycket!

Ha en mysig lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar