tisdag 1 november 2011

Dagarna springer iväg

Ja, tiden går som bara den. Imorgon är det onsdag och snart har våra två mastersveckor gått. Det går upp och ner, vissa dagar bra och vissa lite sämre. Idag på eftermiddagen tog vi oss en välbehövd tur till IKEA, jag skulle byta en kudde (köpte en förra helgen som var alldeles för hård, så det fick bli en annan) och naturligtvis var där annat som också "behövdes". Eller ja, allt är ju relativt. ;-) Det var lilla Olivias första besök på IKEA och hon skötte sig suveränt! Lilla snäckan var så nöjd så i vagnen, kanske inte så konstigt, där finns ju en hel mängd "fina" lampor i taket att titta på! :-) Åh, hon är så go' lilla raringen och det är så mysigt att få träffa henne så mycket nu, så härligt med baby-mys!

Väl hemma var jag lika trött som om vi pluggat hela dagen...vet inte vad det är med mig. Därmed har jag inte fått något pluggat till varken fall eller dugga, suck, hur ska det gå? Lättare att komma till skott blir det ju inte heller när man precis ärvt en Iphone OCH blivit introducerad för ett fotoredigeringsprogram. Naj, här blir inget vettigt gjort inte. Hoppas på bättre flyt imorgon, det måste det bara bli!

Imorgon ska vi till skolan och jobba, Linda och jag. Hoppas att vi får mycket gjort då. Nu ska soffan intas, och snart efter det blir det sängen, det känner jag redan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar