fredag 28 oktober 2011

Fredag igen

Japp, så har ännu en vecka gått och en av MU-veckorna är förbi. Eller ja, nästan. Idag sitter Linda och jag på var sitt håll eftersom Linda skulle iväg på baby-träff nu mitt på dagen. Men hela morgonen har vi arbetat tillsammans och när hon kommer tillbaka ska vi fortsätta. Markus har visat mig/oss ett så smidigt program som gör att vi kan sitta och jobba tillsammans precis som om vi satt bredvid varandra genom att jag kopplar upp mig på hennes dator och till och med kan skriva i hennes dokument! Vi kopplar upp oss på skype och kan alltså sitta och snacka och jobba på ett riktigt bra sätt (förutom att datorn ibland hänger sig lite så man får se till att spara ofta). Otroligt smidigt när man behöver sitta på olika ställen! :-)

Medan Linda och Olivia varit iväg har jag fått städat lite, jag tänkte att jag skulle pluggat inför duggan men det får jag göra i helgen istället, det är skönare att ha städningen avklarad innan helgen tycker jag!

Det är en ruggig dag och man får se till att göra det lite mysigt med ljus och annat. Jag var frusen imorse så jag värmde vetekudden och la i knät, den är så go' om man känner sig ruggig!

Ikväll ska Markus och jag bara mysa här hemma, äta lite gott, hoppas där finns något bra att titta på på TV och så blir det en äppelpaj idag med! Vi har så mycket äpplen fortfarande så de måste ju ätas upp! ;-)

Ha en fin fredag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar